Ələmdar
Qəmbər oğlu Cabbarlı
1980-cı il avqust ayının
4-də Kəlbəcər rayonunun Ağcakənd
kəndində anadan olub. 1987-ci ildə
Ağcakənd orta məktəbinə
getmiş, 1997-ci ildə Bakı şəhərində
orta məktəbi bitirmişdir. Məktəbi
bitirən il Bakı Dövlət Unversitetinə
daxil olmuşdur. 2001-ci ildə BDU-nu kitabşünas-nəşriyyat
redaktoru ixtisası üzrə bitirmişdir.
Hazırda Universitetin maqistrantıdır.
Şer yazmağa 6 yaşından başlayıb.
Şerləri çoxlu sayda almanax, jurnal
və qəzetlərdə dərc edilib.
2000-ci ildə "Azərbaycanım
mənim" adlı ilk şerlər
kitabı çap olunub. "Özümlə
bir ətək daş gəzdirirəm"
kitabı şairin oxucularla ikinci görüşüdür.
(Ələmdar Cabbarlı.
Özümlə bir ətək daş
gəzdirirəm. Bakı, Azərnəşr,
2002).
Bu
günlərdə "Azərnəşr"
gənc şair Ələmdar Cabbarlının
"Özümlə bir ətək daş
gəzdirirəm" adlı şer kitabını
çap etmişdir. Kitabın ön sözündə
görkəmli şairimiz Məmməd
Aslan onun şerlərindən aldığı
təəssüratları çox maraqlı
bir təqdimatla oxucu ilə bölüşür.
M.Aslan yazır: "Mən "ovcumda"
o "dənləri" dipdiri gördüm,
ümidli və bərəkətli olduğuna
inandım". M.Aslan Ələmdar Cabbarlının
bu yeni kitabındakı şerlərin
ümidverici və bərəkətli
olduğuna inanamını qısa və
lakonik fikirlərlə ifadə etmişdir.
Kitabın redaktoru "Azərnəşrin"
baş redaktoru Əlövsət Ağalarovdur.
Kitabdakı şerlər 5
bölmədə toplanmışdır.
"Özümlə bir ətək daş
gəzdirirəm" adlı bölmə
bu misralarla başlanır:
Dünya - qonaq evi, gəlib-gedərik
Gəlib bağrımızı
dəlib gedirik.
Deyirəm, yaxşı ki ölüb
gedirik -
Yaşasaq - qırılıb
batarıq, vallah.
Özü ilə bir ətək
daş gəzdirən yurdunu itirən
gənc Vətən adlı yaranı
sağalda bilmir, onun həsrəti dağdan
ağır, dərdi dünya biçimdədir.
Zamanın həsrət yükünü
digər müasirləri kimi çiynində
çəkir, bu gərdişi öz avtobioqrafiyası
ilə əlaqələndirir. Bu dərd
içində oxucusu ilə tanış
olur, özünü təqdim edir. Payızı
da, qışı da sərt gələn
şairə bu gen dünya dar gəlib,
hələ on yeddi yaşında:
Sənə bu gen dünya hələ
dar olub,
Yolunda çən olub, boran, qar
olub.
Xətai bu yaşda hökmdar
olub
Daş üstə durmayıb
hələ bir daşım,
On yeddi yaşım!
Şerlərlə tanışlıq
göstərir ki, şairi bu günümüzün
təzadları, ağrı- acıları,
mürəkkəblik və çətinlikləri,
qaçqınlıq dərdi daha çox
narahat edir, "salamı rüşvət
dünya"da söz də qiymətdən
düşüb, qədir-qiymət də,
insana münasibət də…
Çadırda qaçqın
var- torpağa möhtac,
Ölü var - kəfənə,
bir ağa möhtac.
Millətin ac qarnı xoş
çağa möhtac-
Bu boyda keçidmi, döngəmi
olar?
İkinci bölmədə
- "Çürüdüm, atam, çürüdüm"də,
ulularımıza, ata- analarımıza
məhəbbət hissi Vətən
hissi ilə birgə təqdim olunur. "Dünyanın
bu fağır uşağı"
görün hansı dərdlər çəkir:
bu dönük dünyanın faniliyini, ata
yoxluğunu, qayğısız yaşamağı,
sabahkı əndişələri, bu
gün təlim - tərbiyənin aşağı
səviyyədə olduğunu, həyatda
inamın itdiyini, qohum-əqrabanın, dostların
biganəliyini, etibarsızlığını
soyuqluğu… daha nələrin, nələrin
dərdini…
Könlüm yanar ocaq kimi
Dağ tapılmaz bu dağ
kimi.
Susuz qalan bulaq kimi -
Çürüdüm, atam çürüdüm.
"Qəribliyə daha dözə
bilmirəm" adlı bölmədə
toplanmış şerlərdə düşmən
əlində qalmış Vətənin
- Qarabağın, Kəlbəcərin
dərdi, kədəri, üzüntüləri
öz əksini tapmışdır. "Bir
vaxtlar dünyanın bəxtəvəri"
olan şair yurd- yuvasına xeyli vaxtdır
həsrət qalıb. O, ən yaxşı
şerlərini Vətən üçün
yazır və yazacaq. Şairin gözlərində
bir dünyalıq kədər var. Onun könlü
bulud kimi dolub, yadına obası, yuvası
düşür. Kəndi tez- tez yuxusuna girir.
Qəribliyə dözə bilmir. Qarabağ
biganəliyini, unutqanlığını
heç kəsə bağışlamır:
Könlüm Kəlbəcərə
köçüb yuxumda
Özünə yurd- yuva seçib
yuxuda.
Dağların suyundan içib
yuxuda
Səhər dururam ki, dişim
göynəyir və yaxud:
Başımız açılmır
sınaqdan bizim,
Yükümüz tutulub günahdan
bizim.
Əlimiz soyuyub silahdan bizim
Qarabağ davasın unutmuşuq
biz.
"Ay Allah, bu boyda örkənmi
olar?!" bölməsində olan şerlərdə
üzü qara dünyanın harınları,
rüşvətxor məmurları tənqid
olunur. Haqsızlıq dünyasından
şikayət, narazılıq həmin
şerlərin başlıca qayəsini
təşkil edir. Ümidsizliyə qismən
də olsa qapılan şair əyrilik,
böhtan, yaltaqlıq, ikiüzlülük,
riyakarlıq, yalançılıq kimi
qeyri- əxlaqi keyfiyyətləri lənətləyir,
yalan vədlər verən məmurların
iç- üzünü açıb göstərir.
Sonuncu bölmə "Sevgi nəğmələri"
adlanır. Burada Ələmdar Cabbarlı
eşqin ucalığından, sevgiyə
sadiq qalmaqdan bir Füzuli ədası tək
danışır, eşqin portretini şerlərində
bacarıqla cızmağa çalışır.
Ələmdarın sevgi şerlərində,
məhəbbət nəğmələrində
obraza etdiyi müraciət yeni görünür,
təsvirlər, müqayisələr,
təşbehlər inandırıcıdır,
xoş təsir bağışlayır.
Bu şerlərdə sevgilisindən giley-güzar,
etiraf əsas yer tutur. Həmin şerlərdə
təmiz və saf sevgi hissləri tərənnüm
olunur.
Fürsət ver sənə
bir şer- yazım- özümü öldürüm.
Saçlarından bir tel göndər-Asım
özümü öldürüm.
"Özümlə bir ətək
daş gəzdirirəm" şerlər
kitabının uğurlu məqamlarından
çox danışmaq olar. Məncə,
ömrü sözün içində keçən
tələbə yoldaşımın
bu yaşda bədii sözə və
fikrə dərin etiramı, həyata
baxışı, xalq yaradıcılığına
söykəyi onun düşüncə
tərzinin heç kəsə bənzəməyən
orijinal cəhətlərini meydana çıxarır.
Və onun bu istedadına, uğuruna biz
tələbə dostları da ürəkdən
sevinir, onu təbrik edir.